30 April 2009

kalaulah aku tak sabar... dot dot dot

Terasa mcm impressed dengan diri sendiri jugak sebab tak menangis, sabar jugak la aku ni kiranya kan.. haha. Semalam balik pukul 11.30pm, betapa komitednya aku semenjak dua menjak ni. Sesuatu yang tak penah langsung berlaku sebelum ni. Biasa la kan, when the pressure is there, you'll just do it.

Tapi tak kisah la tu, aku try la buat the best untuk pilot project yang due this 1st of June. Lepas je discuss and plan2 bagai dengan Bob Isnin haritu, aku start la pulun.. ni mmg pulun betul tak tipu punye.

Then macam biasalaa.. semalam discuss, tadi discuss2 lagi. Pastu tengah syok2 calculate, compare bagai, tiba2 aku dengan Bob sama2 tepuk dahi. Bila masing2 dah tepuk dahi tu maknanya apa lagi?

Korang rasa kenapa?


Hmm.. keje 3 hari tu aku terpaksa campak dlm parit je semata2 sebab one silly button-pushing mistake. Kesian kan aku ni?

3 comments:

Ashin said...

ape ke bendenye mistake ittew.. leh jadi lesson utk akak kot2 di masa hadapan.. hehee

oo zaifa ada ke kat ofis... ingatkan zaifa takdee hari ni and semalam...hehehe..

cuma dengar suara *er* yang agak high pitch itu bila berborak or berdiskus dgn bob dibilik sebelah..hahaha --- kak wani

Shidah said...

hmm...busy betul adik sorang ni. hari2 balim lewat.its ok zaifa learn from mistake. fighting. :-)

Efa said...

kak wani :: hehehe.. akak tak buatnye la, sbb kite buat benda lain2.. :p (suara sapa yg high pitch tu kak? sy ke bob? hahaha)

kak shidah :: hehe.. balik lewat kekadang merapu2 je kak.. :p