27 August 2009

sedih.. sedih..

Tadi lepas hantar draft paper kat Bob rasa sangat lega. Kebetulan dia ada kat opis arini (walaupun sepatutnya on annual leave until 6th sept), so aku submit hardcopy je la. Lepas cokcekcokcek (atau pungpangpungpang) kejap, aku pun keluar dpd opis dia. Okeh, sudah settle satu benda.

Setengah jam lepas tu baru teringat ada satu soalan penting yg aku lupa nak tanya. Tapi ketuk2 pintu dah takde orang. Dah balik rumah la tu.

Then aku fikir nak tanya via email je. Lalu dengan harapan yang tinggi sikit daripada gunung Everest, aku pun hantar email kt Bob. Bayangkan la sket punya tinggi harapan gue.

Lepas berbalas2 6-7 email, keputusannya agak mengecewakan. Selambe je Bob tak kasi balik Mesia bulan doblas. Hah, kejamm... kejammmmmm!


*mengemas2 barang untuk balik umah sambil menyanyikan lagi Robek Hatiku*

4 comments:

Unknown said...

adam: uncle bob kejam! cian aunty epa x dpt nk blk nogoriii =p

Efa said...

betull betul betul. Adam tolonglah pegi cubitkan pewut uncle (ke grandpa) bob.. hihihi..

Shidah said...

doa doalah mana tahu last2 minit dia tukar pikiran.. adalah teman nak balik..hehe

pearl said...

ooowh.. nak balik? aaargh tidaaaaaaak!