18 October 2009

Mama, I am sick.. :(

Tak tau dah berapa belas jam saya tidur. Sejak pagi, tengahari, petang, dan sekarang malam. Sangat tak suka time2 demam macam ni. How I wish my mum is here.. :(

Esok ada meeting. Supervision meeting bersama Bob yg comel itu la. But I think I couldn't make it for tomorrow. Sebab paling utama, batuk yg teruk until I can barely speak properly without coughing. Itu sangatlahhhhh tak selesa okay! Rasanya tekak ni dah luka dah kot. Kasihan tekakkuu.. Dan lg satu, I do not want to come and spread the germs to other people.. (harap2 my housemates tak terjangkit).

Nak cancel meeting ke takk.. cancel ke tak... cancel ke takk... cancel ke takkk..

Hi Bob,

I am sorry that we have to cancel our meeting tomorrow. I have a fever, a runny nose and have been constantly coughing since Friday. The cough is terrible and gets worse every time I try to speak, which is very uncomfortable and doesn't get any better until now. I will see you when I get better.

Sorry!



Hmm okay, cancel!

p/s kpd yg berkenaan : mlm ini sy sudah mkn ubat.. :p

4 comments:

Unknown said...

ala syiannye.. meh adam letak towel basah kt dahi aunty epa..

Efa said...

oloshh pandainyee adam niiii.. terus auntie epa baik dpd demam karang.. :p

Anonymous said...

Dear O2,


Take care of your health, plz...
& do come up with a new teka teki, Loving it so much! ^_^


-Mr. K-

Efa said...

Mr K,

Baiklah, nnt sy cari yg susah2... dan xde dlm google.. :p

Tak aciii.. tak aciii!!