12 September 2008

loads and loads and loads and loaddsssssss of work!!!

Dah berhari2 aku tak update blog ni.. aku bz gile yg teramat sangat, nasib baik la bulan posa kan.. kalau x, nak makan pn tak sempat.. :p

Arini dah Jumaat, teringat masa keje dolu2 time2 ari Jumaat ni la paling best skali, hari paling gumbira dan semangat nak gi keje sebab esok dan lusanya cuti. Skang ni aku rasa cuti ke x ke sama je... kalau masa degree bleh gak la merasa cuti semester.. huaaaaaaa!!!

Smalam dok melayan lagu-lagu raya.. sadis btl. Tp aku x nanges la sbb lum terasa lg bahang2 lemang dan ketupat tu. nanti dah dekat2 nnt mau banjir umah tu dek kerana ahli2 yg berduka lara akibat berhari raya di kampung Robin Hood. huhuuuu..

Semalam jugak aku masak ayam masak merah... rasanya agak sedap la jugak. Tapi rasa-rasanya tu lah satu2nya masakan aku yg tak baper buruk rasanya.. hahaha! Tak kesah la kan.. hmmm..

Owh ye.. lupa nak cite.. aku dah pindah umah, bilik aku skang ni besar.. nnt2 aku kasi tgk okay!

Daaaaa!~~

No comments: