9 October 2008

What a good day!

It's 8.45 am.. am feeling so good today.. hihiih.. Slamat ari raya sume.. ala x terlambat kan ni untuk wish u all..

I went to bed at 9pm last nite.. and woke up this morning at 6.30 am.. bangun2 dah takde rasa nak tidur balik. Dah dekat 10 jam tido gamaknya..

Hmm.. apa nak citer eh, yesterday I had a presentation. There were supposed to be 8 presentations but only 2 turned up including me. It was almost 100 peoples in the seminar room. And I was the first presenter! I didn't expect that there would be as many peoples as that!Just imagine how I felt.. nervous gile!

Tapi masa tu I had a thought like kalau orang tgk aku nervous lagilah malu... baik berpura2 relax.. hahaha..

And it did work.. really!. One of my collegues said I looked sooooo relax.hihihi.. sangat happy. I made some jokes so that they wouldn't fall asleep while listening the talk. And right after the session finished, one of the audience approached me and said "I was really enjoying your talk!" wahh hepinya.. I myself couldn't believe it!

Haa... apa lg nk cite eh.. haaaa.. pasal raya aritu. Kitorang masak punyelah sakan. CikTed masak rendang daging.. yg style n9 tu, pakai cili api. Siap tepon mak lagi malam raya tu tanya balik resepi.. itulah padahnye tak blaja awal2.. hehe. Tapi ok jugak la.. jadik ape! Azah masak kuah kacang, kak shida masak nasik dagang, then kitorang masak nasik himpit.. kak nieza tukang basuh pinggan je..pasal hari raya kedua tu dia dah nak viva. By the way, she has passed the PhD! Congrats Dr Nieza!


6 comments:

Alya Shaka said...

efa....

takpalah sekali sekala ko beraya sendiri...haha!

tp this year raya for me was wonderful. i sempat pi lalu kat tpt ko stadi dulu..mrsm taiping. lalu sana terus teringat ko bah..adooii la

wahhh beshhya dpt buat presentation..siap2 tak membosankan lagi tu..keep it up!muaaahh

Efa said...

hi maeyi.. im happy that u're happy.. hehehe.. tahun depan beraya la lg kt perak.. time tu mesti u're part of the family members dah kan.. hihihii.. ameen..

mrsm taiping tu dlu kt dalam hutan.. x tau la skarang kan.. alaa aku tau ko teringar pasal ko windu kt aku la tu kannn... kan.. kan..

yaya|azura said...

selamat riaya cikted.... errr.. sudah lambat kah? hihihihi..

Efa said...

slamat hari raya jugak cik yaya.. hihiii.. tak lambat pun.. meh kuih raya mehh.. mehhh

yaya|azura said...

cikted.. nanti kite boh awak punye link kat blog kite, nak tak? :P~

Efa said...

kite ni pemalu taw cik yaya.. blog kite ni xde pape pn.. dok mengarut2 sorang2 je...

*blushing*

hihihiiii..

kite letak cik yaya pnye link kt blog kite ni jugak eh cik yaya? bleh kan kan kan.. :p~