17 October 2008

hoyehhh!!! wiken dtg lagi.....!~

Dpd ptg td keje aku asik makan jek.. Stella bawak cheesecake and lemon sponge cake.. they were absolutely yummy!.. yesterday was her birthday by the way.. the 45th birthday! Don't worry u're still young Stella.. :p

Balik dpd school dok melepak2 kt living room dengan housemates, skang ni dah dekat pukul 10 malam.. aku x mandi pn lg ni.. hahaha.. igt nak tido kejap, pastu bangun balik malam2 sket.. then baru mandi and buat keje.. hihii..

Perut aku kenyang gile lg nii.. td kitorg mengorder fastfood.. arini sume org malas nak masak.. CikTed apatah lagi.. :p Ni kire baru lepas memenuhkan perut dengan pizza, chicken wings, lasagna, and nuggets.. haha! Abislah kembang aku kalau camni hari2.
Td tgk tv.. ada cite Top 100 most annoying couples.. pastu aku ngan housemates dok memikir2kan sapekah annoying couples kt Malaysia.. hahahaha.. calon2nya ialah, errr.. xyah la bgtau kat sini.. nanti karang x pasal2 aku membuatkan korang pn teruja untuk mengutuk artis-artis itu.. hehe.

Hmm.. ok, dah nak pkl 10 malam, aku nak tido sat and bgn balik pkl 12 nanti.. hihiii.. tata.

No comments: