28 October 2008

cerita wiken, semalam dan harini.. :p~

Cerita Wiken..

Ari Sabtu tu aku pegi rumah Vera, had a breakfast there, ala... English breakfast je.. so takde la susah mana pun Vera nak prepare. Thanks Vera and Huib!


Lepas tu aku main2 dengan Fred yang sangat comel.. comel gileee.. gile pun x comel camtu.. hikhik.. :p Fred ni manja sesangat, aku cuddle dia pastu dia mcm nak tido je.. rasa macam nak culik je dia bawak balik umah.. x tau nak kata cmana, he's so big, he's so soft, he's cute, and his eyes are so damn beautiful! Cuba tgk kt gambar tu.. besar kan dia?? Kalau Vera taknak, sumpah aku angkut bawak balik umah.. hihi..



So lepas main2 dgn Fred tu kite balik umah, kebetulan dorg nak pegi shopping, so dorg drop aku je la on the way tu. Bile balik2 umah, kak Riza nak kuar pegi shopping.. dgn x semena2 aku pun teruja nak ikut skali.. hahaha.. teruk gile! Aku abis byk jugak la.. kembali kepada tabiat lama mengumpil bracelet.. aishhh!!

Lepas balik dpd membazir duit tu, kak Ros call ajak makan2 bihun sup.. so lepas solat Isyak, aku ajak housemates sume pegi.. bestttt.. burrpppp =)

Hmm.. ari ahad tu apa aku buat eh? Haaa.. ari Ahad shopping lagi.. tp kali ni x membazir, sebab shopping groceries, lepas abis shopping tu melepak kt Starbucks jap sblm balik. Sempat lg grab satu baju.. dushh.. dushh!

So.. dah habis cerita wiken..

Cerita Isnin

Isnin tu, iaitu semalam, aku bangun awal.. awal tu xde la awal sgt.. macam biasa bangun Subuh la.. cuma aku kata awal tu sbb aku x tido balik lepas solat tu.. hihihiii..
So aku pegi skul agak awal la.. pkl 9 lbh.. sbb biasanye aku tgahari baru muncul kat skul tu. Aku breakfast ala kadar je kt ofis. Oat dgn youghurt tu..


Hari yang agak productive la jugak.. aku siap writing beberapa ratus patah perkataan.. baper ratus tu jgn tnya la ye.. sbb sikit je.. hahaha..
Balik umah pukul 5 lbh.. sejuk gile kt luar. Winter dah start la ni.. aku pakai sweater nipis je smalam. Nasib je aku tak beku sebelum sampai rumah. So harini aku mengambil langkah awal iaitu pakai winter coat siap2..

Pastu smalam jugak, kak Shidah masak ikan kukus.. guna seabass tu. Sgt sedap tp sangat pedas. Dia tak igt yang cili beli kt Sainsbury's mmg pedas.. pulak tu dia abiskan 5 paket.. untuk kuah ikan kukus tu. Bile start makan je sume org senyap.. senyap tahan pedas.. hahaha! Aku ni asik2 cite org lain masak je kan.. bile plak aku nak masak.. aku x reti masak.. sori la.. :p

Cerita hari ini..

Harini aku x tido jugak lepas subuh.. lg satu sbb smalam aku tido awal gile.. pkl 10 dah tido. So bgn pagi tu mmg dah x ngantuk lgsung. Tapi aku pegi skul lambat pulak arini.. dok tgk tv cite My Wife and Kids punye pasal.. isk..
Pg tadi jugak.. aku kelam kabut carik thumb drive aku .. x tau letak mana.. sedihnye kalau ilang.. dah la yg tu 4Gb pnye.. huaaaaa... mana dia ni.. :(

4 comments:

yaya|azura said...

byknyer citer..... hihihihi. kucen tu sgt comels tapi cikyaya lagi comel :p~
hurmm... cam takleh nak masuk tekak jer oats+yogurt tuh.. maklumlah tekak cikyaya nie tekak jowo.. hihihihi..

Efa said...

a;ah btl tu.. cik yaya lg comel dpd Fred ngan Apen.. :p

ala bleh pnye la cik yaya, tu bkn oat lembik tu.. tu oat crunchy.. tp kan, kalau ada jual nasik lemak ngan kuih karipap kt sini, kite mmg x hingin nk bekpes yg tu.. hihiiii.

Alya Shaka said...

cumillnya tucin tu!!eeiii (tp i tak soke tucin..hehe)

Efa said...

u know that i loikeee tucen bery muchh kan maeyi.. :p