31 March 2009

Alhamdulillah

Sampai skolah pukul 2 petang. Kagum? Hahah.. gile btl aku. Harini Bob takde, x tau pegi mana. Email ajaib pun dia tak tinggalkan...bz la tu kot.

Semalam tido pukul 4 pagi. Nasib la skang ni subuh dah start kol 3 lbh, kalau tak mmg terselamat la. Skang ni aku susah gile nak bangun pagi, apa punya penyakit pn aku x tau. Alarm aku berbunyik beratus2 kali aku boleh je amik, snoozekan beratus2 kali jugak.

Aku pelik jugak, camana bleh ada orang yg semangat hari2. Tabik spring btl.

Anyway, congratulations to saudara baru, Maeyi. Alhamdulillah.. Apa nama baru ko ni Maeyi?

3 comments:

Shidah said...

patutla semalam dgr org berlari2 turun tangga..hehe

Alya Shaka said...

Alya Marlyna :D

I did sms you tau...tapi mcm tak deliver. kan ada no UK ko tu. Alhamdullilah...finally im a muslim :D

sgt2 lega rasanya...

Efa said...

kak shidah:: hahahaa.. sy la tu.. terbgn tido ke? sori eh.. hehe


Alya :: Ye keee.. tu la sy x dpt sms.. tp sy sangattttttt bersyukur.