6 March 2009

Setelah aku terlepas flight..

Hah, dah sebulan kan aku tak merepek2 dalam ni. Terasa macam nak tuka plak, malas dah nak pakai 'kite'2 ni.. isk.. maka anggaplah ni musim baru yg mana aku menjadi seorang manusia yang agak brutal (brutal?? tak sesuaii je bunyik..).. haha. Maleh plak rasanya nak kontrol2 ayu.

Aku terlepas flight balik sini aritu.. haa gelak la.. gelak. Cmana ntah bleh salah tgk time. Petang2 aku konon2 prepare nk balik tu, baru aku terperasan yg flight aku sbnrnye the day before... haru tak? Haa tu baru satu cite gempak yg aku nak cite.. byk lagi sbnrnye.. tp aku bz sket, karang2 atau esok2 la aku cite yg lain2 tu. Pasal melawat member2 yg memasing dh ada baby.. ada yg dh nk kawin.. pasal makanan yg best2.. pasal naik solero shot.. pasal makan steambot.. makan durian.. (sesapa yg takde kt Mesia tu jangan nangis lah, musim durian kt mesia mmg dah nak abis pun, kalau korg balik skang pun rasanya tinggal saki baki durian je).

Ok sambung nanti2 la ye.. sengaja je nak bgtau kewujudan aku. Mesti ada yg ingat aku nak kuburkan blog ni kan.. hehe. Takde maknenye.

1 comment:

Alya Shaka said...

cepat arh citer..aku nak gelak puas2 aihhh