24 November 2008

Birm esok?

Pagi tadi masa siap2 nak pegi skolah.. aku tibe2 terperasan ada something dalam poket jeans.. pstu tengok2 rupenye ada thumb drive.. Aiyooo.. jeans tu jeans yang baru basuh. Maknenye aku dah basuh skali thumb drive tu.. bijak tak?

Patut laaa aku carik2 tak jumpa dah lama dah.. rupanya dalam poket suar. aku siap dah beli yg baru 16gb pnye.. aihh..

Ingatkan yg dah ter'basuh' tu takleh guna la lagi.. tp skalinye cek2 boleh plak.. hihii.. cayalah!

Esok pagi2 nak teman kak Shida sampai airport Birm.. cik tu nak balik sebulan. Bestnyee.. I miss my family so much.. flight dia kol 1, maknenye check in kol 11 lebih la kot. Lepas anta dia tu aku x tau pun nk pegi mana.. lunch dengan Zatil sebelum balik Notts je la kot..


Rasa apa ntah kat dalam hati ni.. hmmm.. mencii! =(

2 comments:

yaya|azura said...

cik epa rasa, iPod kite yang dedulu bibik basuh masuk mesin tu leh guna lagi tak???? *hmmmmmm

Efa said...

aiyoo.. bibik cik yaya rajin sgt ni.. sume nak basuh.. hihihii..

p/s: kesian iPod cikyaya tu.. :p