9 November 2008

"Boyfriend ko ke?"

Masa aku post entry yg lepas tu, ada org tetiba tanya kite, "entry poligami tu cite pasal boyfriend ko ke?"

Ahahah.. ada ke.. korang ingat aku takde cite lain ke selain cite bopren ni haa..? :p Aku tetibe cakap pasal tajuk poligami tu pasal kawan aku beria2 kata yg orang pompuan ni mmg x redha dengan ketentuan Tuhan... tu yg aku panas ati tetibe tu. Jadi, entry tu memang TIADA kaitan ngan orang2 sekeliling aku , tu cuma thoughts aku generally. Hihiii..

Hmm.. smalam kat sini ada Nottingham Malaysian Games, mmg tiap2 tahun ada. Semua student2 seluruh UK ni datang ke Notts, ada macam2 games la.. football, badminton, netball, volley ball and even scrabble. Ada Malaysian Food Festival jugak.. macam2 ada jual.. nasik lemak, nasik ayam, sate etc. Smalam aku takde chance nk amik gamba.. sebab org ramai gile.. so aku mmg x amik gamba pun. Aku dok melepak kt Portland ballroom ngan Zatil je.. petang2 tu ngan Syafiq skali. Syafiq ni classmate kite masa kt mrsm dulu. Tetibe terjumpa balik masa open house umah Nabil&Zahran raya aritu.

Malam tu.. memandangkan takde aktiviti, kitorang pegi tgk cite Bond.. Quantum of Solace. Ok la.. best jugak.. tp part tgh2 tu ada mcm bosan sket.. sbb apa ntah, sbb ada byk scene bercakap2 kot. Hihii.. tp kire okeh la jugak.

Balik dpd tgk cite tu aku dah ngantuk gile.. lepas mandi2 sume tu terus tido sampai pagi. Nyenyak pulak tu.. :p

Pagi2 ni bukak2 emel, ada emel Bob plak.. aisehh.. nak kene anta keje lagi kt dia.. huaaa..

No comments: