19 November 2008

M A L A S

Aduiiyaiii.. knape la dpd pagi lagi aku tak buat ape2 pun ni.. dah la tak pegi skolah plak tu..
Pagi tadi cek emel Bob, pstu cepat2 tutup.. hihiii..

Dpd smalam aku trase nak makan coklat gile2.. tp malas gile nak pegi kedai. Smalam cmana ntah bleh lupa nak singgah Boots ke Student Union shop ke masa pegi skolah tu.. makanya sampai harini asik terfikirkan coklat je...

Dengan tak semena2 aku baru je tepon kak Shidah, dia kat skul la macam biasa.

"Kak Shida, bleh tlg belikan coklat kat vendor machine tu tak sebelum balik nnt ?"

"Boleh.. nak brape?"

"Tiga.."


Tamak x kite? Hahahh.. sangat teruk!

Skang ni aku nak memaksa diri buat keje. Daripada smalam memang x buat apa2 pun, biasa la aku kalau dah rajin sehari aku kasi reward kat diri sndiri berehat seminggu.. hahaha. Tp kali ni macam x bleh je.. sebab first year report kene anta tak lama lagi.. mati la.

Okeh, start dpd pukul 3.15 aku nak off tenet dan buat keje selama 2 jam. Kalau berjaya aku reward diri sendiri tengok cite KuMilikmu malam ni. Kalau tak berjaya.. errr.. aku tak makan coklat tu (jgn harap kite nak patuh yg ni.. :p )

Nanti aku update pasal kejayaan/kegagalan memaksa diri membuat keje ok! Mmuahh..

No comments: