26 November 2008

the wonderful yet not so productive day!

Cuaca harini sangat cantik.. ada matahari.. but still cold though, cuma rasanya smalam lagik la teruk kot.

Pukul 8 pagi aku pegi gym... last time pegi pun minggu lepas, dah gap 7 hari.. kalau aritu lemak terbakar pun skang dah develop balik.. haha.

Okay, balik dpd gym tu pukul 10.. aku mandi2 sebab nak tunggu Sainsbury pnye delivery.. kitorang shopping online je sebab malas nak angkat berat2 (lagipun nanti tak cun lah kalau tangan berurat2 angkat beras kan.. haha)

Orang Sainsbury tu datang pukul 12 lbh.. aku susun2 sket barang sume.. then aku konon2 nak pegi skolah. Tp lepas tu rasa mcm pening kepala plak.. daripada pagi tu sbnrnye.. aku rasa sbb smalam masa kat Birm kite overdose coffee kot.. sepanjang hari tu asik minum coffee je.. huaaa.

So sudahnya aku dok umah je harini.. nasib lah Bob takde carik.. dia tgh bz tulis buku.. hihiii..

Haa.. smalam masa kat Birm kite jalan2 kat German market, market yang ada setiap tahun bila nk kismas je.. pastu siap naik merry-go-round lagi tu.. aduiiyaii saba je la.. kalau la org melayu kat situ nampak.. tak ke memalukan dan menjatuhkan saham kite je.. Zatil laaa yang nak naikk (tibe2 menyalahkan zatil... hahahaha!)

Aku tak baper rajin nak amik gamba smalam.. malas nak kuarkan tangan dpd poket sbb masa tu sgt sejuk.. aku amik sikit je.. comel kan kucing tu? hihihiihii..

No comments: